Am 38 de ani și sunt poet

14 Jun

Ce solutii ar mai fi in afara de agricultura de subzistenta si reintoarcerea la scoala pentru a studia ce se cere?

Stories Of Old

Am 38 de ani și sunt poet. Scriu poezii. Uneori și proză. Unii spun că o fac destul de bine, cîțiva cred că sunt genial. Unii mă numesc poet, alții, dimpotrivă, nu apreciază decît proza. Sunt și dintre cei care cred că scriu prost, însă cred că numărul lor nu e grăitor. Mai important e faptul că sunt destule nume cu greutate care spun că că fac literatură, ceea ce e suficient. Dar și mai important e faptul că am reușit în ultimii 5 ani să public 5 cărți – două romane, două volume de poezie și un volum de povestiri – destul de bine primite de public. Primul meu roman nici nu se mai gasește pe piață. Primul meu volum de versuri a fost în anul lansării pe locul al treilea în topul vînzărilor editurii; se poate spune că nu sunt chiar o pierdere. Dimpotrivă, editura a acceptat să…

View original post 1,423 more words

Leave a Reply

